NOISE STOPPING

HJ

 

Yieistä NOISE STOPPING-käsitteistä

Ennen NOISE STOPPING-käsittelyä kaikista käsiteltävistä kohteista puretaan muovit pois, suoritetaan rasvanpoistava korkeapainepesu ja kuivatus. Käsittelyn jälkeen kohteet kuivataan koneellisesti ja annetaan kuivua vielä yön yli ennen kasausta ja auton luovutusta. Tectyl NOISE STOPPING-käsittely suoritetaan ruosteettomalle maalatulle pinnalle. Mikäli käsiteltävissä kohteissa on korroosiovaurioita, ne poistetaan ja suoritetaan tarvittava pohjamaalaus. Korroosion poisto ei kuulu NOISE STOPPING-käsittelyn hintaan ja siitä laskutetaan erillisen sopimuksen mukaan. Käsittelyt suoritetaan Tectyl 5638W-A vesiohenteisella äänenvaimennusmassalla. Tuote on Euroopassa yleisesti käytössä linja-auto- ja junavaunuvalmistajilla.

 

NOISE STOPPING-peruskäsittely

Tectyl NOISE STOPPING-peruskäsittelyssä ruiskutetaan ajoneuvon pyörätilat ulkopuolelta Tectyl 5638W-A äänen-
vaimennusmassalla. Lisäksi käsitellään takakontti/varapyörätila joko ulko- tai sisäpuolelta auton rakenteesta riippuen. Vaimennusmassan kalvonpaksuus on rakenteesta riippuen 1,5 - 3,0 mm. Käsittelyllä vaimennetaan tehokkaasti rengastiloista ja tavaratilasta olevaa rakenteellista värähtelyä. Käytännössä rengas- ja yleinen melutaso vaimenee noin 1 dB* luokkaa. Äänenvaimennusmassaa käsittelyssä käytetään 4-5 litraa.

 

   





NOISE STOPPING-alustakäsittely

Tectyl NOISE STOPPING-alustakäsittelyssä ruiskutetaan ajoneuvon alustarakenne pyöräkoteloineen ulkopuolelta. Kalvonpaksuus on rakenteesta riippuen 1,5 - 3,0 mm. Käsittelyllä vaimennetaan tehokkaasti koko alustarakenteen värähtelyä. Tämä ilmenee ajoneuvon sisällä melutason vaimenemisella jopa 2-3 dB*. Parhaat tulokset saavutetaan, kun käsittely yhdistetään Tectyl-korroosionesto- käsittelyyn. Äänenvaimennusmassaa käsittelyssä käytetään alustan koosta riippuen alkaen 10 litraa.

 

   





NOISE STOPPING-erikoiskäsittely

Tectyl NOISE STOPPING-erikoiskästtelyn perustana on perus- tai alustakäsittelyt. Tämän lisäksi ajoneuvon sisätiloja käsitellään vaimennusmatoilla asiakkaan toiveiden mukaan. Käsiteltäviä kohteita ovat esimerkiksi ovet, verhoilut ja alustarakenne. Käsittelyn hinta muodostuu perus- tai alustakäsittelyn lisäksi käytettävän ajan ja mattojen määrän mukaan. Tämä käsittely soveltuu parhaiten esimerkiksi audioharrastajien tarpeisiin. Tectyl NOISE STOPPING-erikoiskäsittely räätälöidään aina ajoneuvon ja asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Tectyl NOISE STOPPING-erikoiskäsittelyä tekevät vain aiheeseen perehtyneet Tectyl-palvelukeskukset.

   





   
   

Tectyl NOISE STOPPING-käsittelyt on yhdistettävissä myös Tectyl-ruosteenestokäsittelyyn. Tällöin molemmat käsittelyt tukevat toisiaan. Tectyl NOISE STOPPING-käsittely antaa erinomaisen kiveniskusuojan ajoneuvon alustassa ja alustamassa sekä koteloaine vaimentavat myös melua. Rajoituksena yhdistetyssä käsittelyssä on se, että Tectyl NOISE STOPPING-käsittely on tehtävä aina ennen korroosionestokäsittelyä. Tectyl NOISE STOPPING-käsittelyä suositellaan autoille mahdollisimman aikaisessa vaiheessa ennen korroosio-ongelmien ilmenemistä. Myös vanhemmille autoille voi tehdä Tectyl NOISE STOPPING-käsittelyn. Tällöin alkaneet korroosio-ongelmat tulee poistaa ennen käsittelyä. Kysy tarjousta esimerkiksi Tectyl Longlife + NOISE STOP-
PING-alustakäsittelystä.

 

   
  Etusivulle
  Kuluttajatuotteet
  Ammattikäyttöön
  Teollisuustuotteet
  Käsittelyt ja takuut
  Laatuasiat
  Tectyl-yrittäjäksi
  Palvelukeskukset
  Korroosio
  Käyttöturvatiedotteet
  Yhteystiedot
 


S&N Osakeyhtiö

Puh. (09) 478600
Fax (09) 7591648
www.snoy.fi